DESCOBREIX TOT EL QUE OFERIM

· Venda telefònica

· Concertacions de visites

· Servei d'atenció al client

· Estudis de satisfacció

· Estudis de viabilitat de projectes

· Trucades de benvinguda

· Back office

· Creació i actualització de BBDD

· Auditoria de procediments

· Consultoria i direcció de vendes

· Tècniques de venda

· Màrketing online

· Solucions Help Desk

GARANTIM RESULTATS

Dissenyem per als nostres clients solucions personalitzades que garanteixen serveis d'alta eficiència.

Les solucions que plantejem són tant extenses com els reptes dels nostres clients. Estem enfocats en augmentar la qualitat i els resultats.

Garantim l'eficiència i la rapidesa en les gestions i els processos en els que participem amb els nostres clients.

COMPROMÍS

Analitzem i elaborem plans d'acció segons la necessitat que ens ajudin a garantir l'èxit del projecte.

T'ajudem a vendre els teus productes i serveis, com i durant el temps que necessitis.

Tenim cura dels teus clients com si fossin els nostres.

FLEXIBILITAT EN LES SOLUCIONS

Sabem que totes les accions tenen diferents intensitats segons el moment. Un dels nostres avantatges radica en la flexibilitat operativa que podem oferir.

DIMENSIONAMENT

Ens adaptem a les teves necessitats amb els recursos necessaris. Aquesta capacitat d'adaptació ens permet reduïr costos.

IMPLICACIÓ

Sabem que l'èxit dels processos depèn de les sinèrgies entre les dues parts, per aquest motiu el nostre nivell de compromís és integral.

FEEDBACK

L'informació es fonamental. Ens facilita prendre decisions i adequar estratègies. Alimentem de forma constant els canals de comunicació bilateralment.

TECNOLOGIA

Comptem amb els sistemes tecnològics que ens permeten tenir una visio complerta de tots els processos

EXPERIÈNCIA

Tenim experiència de temps, de mercat i de sector. Aquesta experiència ens ajuda en els projectes dels nostres clients.

Les nostres accions aporten nombrosos avantatges a les empreses que les apliquen.

1. Garanteix el contacte amb els clients de l'entitat o empresa.

2. Garanteix la continuïtat de la relació comercial.

3. Referma els vincles entre el client i el proveïdor.

4. Augment de la capacitat de marca de l'empresa.

5. Fidelitzar el client. Immediatament es poden localitzar i focalitzar les objeccions per treballar-les.

6. Redueix costos interns de l'empresa.

7. Incrementa les vendes dels clients.

8. Major efectivitat de contacte en menys temps amb clients potenccials.

9. Incrementa la satistacció global a tots els nivells.